Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego - Komenda Miejska Policji w Katowicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

8 grudnia 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641).

Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.

Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:

Komenda Miejskia Policji w Katowicach

ul. Lompy 19, 40-038 Katowice

fax: 47 851 22 44

e-mail: komendant@katowice.ka.policja.gov.pl

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 05.06.2023
Data modyfikacji : 05.06.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Katowicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bartosz Malinkiewicz
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Żyłka Jednoosobowe Stanowisko ds Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Żyłka
do góry