Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
8 grudnia 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:
Komenda Miejskia Policji w Katowicach
ul. Lompy 19, 40-038 Katowice
fax: 47 851 22 44
e-mail: komendant@katowice.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
WZÓR - WNIOSKU O PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
Data publikacji 26.10.2024 13:03(pdf 68.63 KB)
-
WZÓR -WNIOSKU O PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
Data publikacji 26.10.2024 13:03( 21.23 KB)